Maaike & Sebastiaan op reis!

De dag voor ons tweede vertrek

Hallo allemaal,

Nog één nachtje slapen en het is weer zo ver, dan kunnen we onze reis na vijf weken Nederland weer oppakken. We vliegen morgen om 10.40u vanuit Amsterdam naar Singapore, waar we dan om 6.10u plaatselijke tijd (7 uur later) landen. Door de wijziging in onze reis hebben we helaas maar 3 dagen (inclusief de aankomstdag) in Singapore. Deze dagen willen we optimaal benutten, dus we zullen veel zien in een korte tijd! Vrijdagavond (lokale tijd) vliegen we naar Bali, vanaf daar zullen we jullie waarschijnlijk een update geven over ons verblijf in Singapore en onze verdere plannen. Tot nu toe hebben we de eerste nacht op Bali geboekt en vanaf daar gaan we op eigen gelegenheid naar Java en Sumatra om Indonesie te ontdekken.

We verheugen ons heel erg op onze reis door Azie en verwachten (en weten) dat dit weer totaal anders is dan Australie. We hebben zin in de (culturele) ontdekkingsreis
Wink
!

Het is gelukkig nog ver weg, maar 19 juni vliegen we vanaf Sydney terug naar Nederland (waar we 20 juni aankomen).

Tot het volgende berichtje!

Groetjes,
Maaike & Bas

P.S. Met de oma van Bas gaat het goed. Ze is nog aan het revalideren in het verzorgingshuis. We gaan in ieder geval weer met een goed gevoel op pad!