Maaike & Sebastiaan op reis!

Terug in Nederland

UPDATE 13-01:
Met de oma van Bas gaat het inmiddels zoals het hoort. Ze is nu herstellende in een verzorgingshuis. Hier zal ze voorlopig blijven om te revallideren.

UPDATE 30-12:

Het gaat sinds een paar dagen een stuk beter met de oma van Bas. Ze is na een paar dagen IC terug op de gewone afdeling. Laten we hopen dat het zo blijft en ze snel herstelt.

Hallo allemaal,

Zoals beloofd een berichtje met de laatste ontwikkelingen. Na een aantal keer uitstellen is de oma van Bas gisteren middag geopereerd. Alles is gelukkig goed gegaan en men heeft geen onverwachtse dingen aangetroffen (is altijd even afwachten). Na een nachtje op de IC mocht ze vanochtend weer naar de gewone afdeling.

Voor ons blijft het erg raar om nu weer in Nederland te zijn, omdat we ons helemaal hadden ingesteld op kerst en oud-en-nieuw in de zon is het hier weer even wennen. We proberen er de positieve kanten van in te zien, zoals dat we de feestdagen nu alsnog met familie kunnen vieren en we de sneeuw meemaken.

We hopen dat het herstel van oma voorspoedig gaat en dat ze er snel weer bovenop is. Voorlopig zal ze nog niet de oude zijn aangezien er, na de dagen in het ziekenhuis, een periode van revalideren zal volgen.

Als er geen nare dingen gebeuren en alles (enigszins) volgens planning verloopt dan stappen wij 26 januari op het vliegtuig naar Singapore. We hebben ervoor gekozen om dan in Singapore te beginnen met de rondreis door Azie (4 maanden), zoals dit in eerste instantie al gepland was. Onze reis langs de oostkust van Australie zullen we afmaken door na de reis door Azie, nog één maand terug te gaan naar Australie.

Omdat wij onze mobiele abonnementen op pauze hebben gezet kunnen wij niet vanaf onze eigen nummers sms-en/bellen. Uiteraard kunnen jullie hier wel gewoon naar bellen/sms-en. Bas heeft zijn simkaart nog niet, maar de verwachting is dat die er deze week of uiterlijk volgende week zal zijn. Om toch te kunnen sms-en hebben we een prepaid simkaart, het kan dus zijn dat je van een 'vreemd' nummer een sms van ons krijgt!

We willen iedereen bij deze nog heel erg bedanken voor de berichtjes en we houden jullie op de hoogte.

Hele fijne feestdagen en wellicht tot snel!

Liefs,
Maaike en Bas

P.S. We hebben nog wat filmpjes toegevoegd voor bij het vorige verhaal.

P.P.S. Bas is weer bereikbaar op zijn eigen 06-nummer. SMS-en doen we nog steeds vanaf het prepaid nummer.

simone en joos

Hej Maaike en Sebastiaan!
Goed om te lezen dat alles goed gegaan is met de operatie! Hopelijk verloopt het herstel ook voorspoedig. Jammer dat we jullie hebben moeten missen in Brisbane, maar hopelijk hebben jullie ook een fijne jaarwisseling gehad! Fijn dat jullie de 26ste jullie reis weer kunnen vervolgen, dan zit er er voor ons alweer op... Maar we zullen nog een beetje nagenieten met jullie verhalen ;)

xx