Maaike & Sebastiaan op reis!

Mobiele nummer(s), bellen en sms-en.

Hi guys!

We hebben vanaf vandaag een Australisch mobiel telefoonnummer: 0458886390. Als jullie ons willen bellen moet dit wel op een bepaalde manier, dan is het voor ons kosteloos en voor jullie goedkoop
Wink
. We hebben twee verschillende websites gevonden (ook uit verhalen van andere backpackers) die hiervoor geschikt zijn. Aan jullie de taak om, als jullie ons willen bellen, even te kijken welke het handigste/makkelijkste/goedkoopste in gebruik is
Laughing

Nummer 1 - www.televergelijk.nl
- Kies bellen naar Australië, naar een mobiel
- Bel één van de onderstaande 0900-nummers
- Volg de instructies

Nummer 2 - http://www.hallobuitenland.nl/goedkoop-bellen-naar-australie
- Bel 0900 05 82 (9 cpm) en wacht op de welkomst boodschap.
- Bel het volledige nummer in Australië (0061...).
- Sluit af met een hekje (#)

Voor deze laatste denken we dat 0061 het landnummer voor Australië is, dat zou betekenen dat jullie dan moeten bellen naar 0061458886390. Ervan uitgaande dat je de 0 weg moet laten i.v.m. het landnummer. Als dit niet werkt gewoon met 0 proberen.

Wat betreft sms-en, dit is voor ons best duur. Omdat we nu 3 nummers hebben (2 NL, 1 AUS) en maar 2 telefoons vragen we jullie om als je smst, dit zoveel mogelijk naar het nummer van Maaike te doen. Het mobiele nummer van Bas zullen maar 1x in de zoveel tijd in de telefoon doen. Jullie kunnen het beste niet sms-en naar het Australische nummer omdat dit meer kost. Mochten wij hiermee sms-en, dus niet beantwoorden maar een nieuwe sms naar het nummer van Maaike.

Alvast bedankt voor jullie moeite en wie weet tot bels!

Liefs,
Maaike en Bas

P.S. Morgen (2 december) gaan we een dag met een boot de zee op om te duiken, snorkelen etc. bij het Great Barrier Reef. 3 & 4 december doen we een tour naar/door Cape Tribulation. Aan deze tour plakken we een nachtje aan in Port Douglas waar we dan dus ook de verjaardag van Maaike zullen vieren. Zaterdag avond of zondag ochtend gaan we voor het eerst met de Greyhound bus een stukje naar beneden (weten nog niet exact waar naartoe, info volgt!).

P.P.S. Vergeet niet dat het hier 9u later is

Wink

Esther

wat handig om te weten! Dat julie dat voor ons uit hebben gezocht;) Eigenlijk hadden we dat zelf moeten doen.
Uiteraard komen er smsjes/belletjes van mij!
Geniet van jullie tocht met de boot! En Maaike geniet van deze bijzondere verjaardag!
Uiteraard drinken wij er hier ook 1 op je verjaardag! Als het goed is komen de maatjes Zumba bij mij volgen.Dan gezamelijk de sauna in en er 1 drinken op ons lieve maatje Maaike :D

Geniet van de komende dagen! Zou er aan denken dat het 9uur later is:P

Xx Esther

Maurice

Ha wereldreizigers!

Wat een ondernemingen al! Ben echt stikjaloers! Mooi dat de vlucht enzo goed is gegaan. Ga maar lekker touren en mooie dingen zien enzo!
En ik dacht nog altijd dat smsen naar het buitenland niet extra's kostte (gewoon uit de bundel) en ontvangen sowieso niet ;)

Groetjes!!!

Ben

Dat met de 06 nrs is hartstikke fijn dat jullie dat zo geregeld hebben, gaan we zeker gebruik van maken!
Wat een heerlijk vooruitzicht hebben jullie zo de komende dagen. Het is hartstikke leuk om jullie zo te volgen.

Liefs Ben

Mirella

Hey neeffie en maaike,

Fijn om te lezen dat de vlucht zo goed is gegaan!
Leuk dat jullie ook al foto's op de site hebben staan. Ik zal ze ook eens aan erik laten zien! Kijken of hij nog dingen herkent...
Ga lekker genieten!
Geweldig dat je nu zo contact kan hebben met het thuisfront. Dit hadden ze jaren geleden moeten hebben voor Erik zijn moeder, toen hij in Australie was...;-)

Liefs, Mirella.

Lieke

Wat goed dat jullie er telkens verhalen op zetten, dit ook blijven doen he! En jullie hebben ook al uitgezocht hoe we jullie het beste kunnen bereiken! Helemaal geweldig! Ga lekker genieten tijdens het duiken en Maaike pas op voor alle enge haaien :) Sebastiaan, natuurlijk ook, maar jij was niet zo bang te maken!

Xx Lieke

Jeannette

Lieve Maaike en Bas,

Wat is het toch geweldig om jullie verhalen te lezen en op deze manier mee te kunnen genieten.
En dan morgen duiken en snorkelen bij het Great Barrier Reef, Maaike dat had je jaren geleden ook niet gedacht dat je dat zou durven. En dan je verjaardag vieren Port Douglas, ipv Wierden of Deventer.Een verjaardag om nooit meer te vergeten! Ga er lekker samen van genieten.

liefs XXXXX Jeannette