Maaike & Sebastiaan op reis!

Singapore!

Hallo allemaal!

Even snel een berichtje vanaf het vliegveld van Singapore! De reis gaat tot nu toe heel goed, we hebben er al een groot deel opzitten. Het tijdsverschil is wel erg raar, voor ons gevoel is het 11.55u maar het is in Singapore nu 18.55u. Dit is ook te merken in het vliegtuig, we hebben voor het landenontbijt gehad en krijgen zo weer een kleineavondmaaltijd. We zijn nu dus op de helft. Over een uurtje gaan we in het vliegtuig richting Sydney! Het is hier al goed warm, buiten 29 graden!

De laatste week voor vertrek hebben we veel leuke dingen gedaan en was het erg gezellig! Het afscheid was inderdaad niet makkelijk maar dat hoort erbij. We kunnen niet wachten tot we op onze voorlopigeeindbestemming (Cairns) zijn.

Liefs
Bas en Maaike

Reacties

Reacties

Riana van Roy

Hallo M & B,
Fijn dat alles tot op heden zo goed gaat.
Ja, de warmte zal wel even wennen zijn. Ik zag in de krant dat het in Cairns wel 35 Gr. kan zijn.
Hoop dat jullie een beetje kunnen slapen in het vliegtuig. Liefs, oma

Esther

haha dacht ik de eerste te zijn om te reageren :P is oma me voor;) Snelle oma trouwens;)

Maar ik vind het fijn om te lezen dat het goed gaat. Wel wennen natuurlijk dat tijdverschil en die warte.
Ik kan je vertellen dat het hier regent..dus RUILEN?;)
Ik wens jullie nog een hele fijne reis! Hopelijk verloopt ie net zo voorspoedig als de vorige!

Liefs Esther

Lieke

Hey zusje en Sebastiaan,

Goed om al een berichtje van jullie te lezen! Ik hoop dat dit de komende 6 maanden zo door gaat ;).
Ik wens jullie nog een goede vlucht richting Cairns en goed om te horen dat de reis goed gaat.
Nog 12 uur en dan lekker bijkomen van deze hele lange vlucht!
Liefs Lieke

Lien & Heleen

Lieve Bas en Maaike,

het is hier echt klote weer! Fijn om te horen dat alles tot nu toe goed gegaan is. We zullen blij zijn als jullie straks veilig in Cairns aangekomen zijn.

We denken toch dat het leuker is om weg te gaan, dan om weg te brengen, haha. Geniet ervan en tot gauw!

Liefs ons

Ben

Ik was net niet thuis, maar ben ook blij dat het zo goed gaat met de vlucht. Ben benieuwd naar het volgende berichtje vanuit australie.

liefs Ben

Sanne en Lenny

Lieverds!!! Wat fijn om te horen dat alles voorspoedig is gegaan tot nu toe, nog maar een paar uurtjes en dan zijn jullie ook lekker uit het vliegtuig en dan kan het echt beginnen! Hoop nog veel van jullie te horen!!!

X

Arjan & Trees

Oh wat goed om te horen zeg! :D We zijn blij dat het allemaal voorspoedig gaat!

Hopelijk komen jullie uitgerust en goed aan in Australië. Dan lees ik (Trees) dan wel weer het volgende berichtje en hou ik Arjan op de hoogte, haha ;)

Geniet er van!!

Liefs!

Richie en Marielle

Dag dame en heer!
Inmiddels zijn jullie vast lekker op jullie 1e bestemming aangekomen! CAIRNS AUSTRALIE:D en liggen jullie lekker bij te tanken in jullie 1e hotelletje? of hebben we het mis! hopelijk is de reis verder voorspoedig verlopen, voor zover dat kan met een reis van 32 uur!:| we zijn ontzettend benieuwd naar jullie eerste ervaringen en hoe het daar is, het zal vast snel op deze site verschijnen! kom even lekker bij en ga dan ontzettend genieten:D
Veel liefs ons!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!