Maaike & Sebastiaan op reis!

Nog een paar uur...

Hallo allemaal,

Vandaag is de grote dag, vanavond om 20.10u vertrekken wij richting Australie. Deze week zijn we druk geweest met de laatste voorbereidingen en we zijn nu helemaal klaar voor vertrek.We hebben er heel veel zin in maar het is ook erg spannend.

Wat een rare dag,we hebben nog niet het idee dat we een half jaar weg gaan. Op schiphol zal dit gevoel vast komen (zeker met het afscheid nemen)!

Allemaal bedankt voor de leuke berichtjes ennatuurlijk het feest! Ons volgende berichtje zal vanuit Australie zijn, tot dan!

Groetjes,
Bas en Maaike

Reacties

Reacties

Jacqueline

lieve Bas en Maaike,

Het is nu 13:53 en de tijd begint echt te dringen. Het was heel gezellig gisteravond en vanmorgen. We zullen jullie missen maar gunnen jullie deze reis van harte!!!
Bas, mocht je nog een zinnige bedrijfsingeving hebben dan hoor ik het he?

Heeel veel liefs, pas goed op elkaar en weet dat we in gedachten met jullie meereizen!

liefs........Lien

Heleen

Lieve broer en Maaike,

Ah oh.. Het begint steeds dichterbij te komen! Ik moet zeggen dat ik nu ook een beetje de kriebels krijg haha. Moet je nagaan hoe jullie je voelen.

Ik ga jullie ontzettend missen, maar zoals ik al eerder heb gezegt: Lang leve internet!

Jullie verdienen deze ervaring, maak wat moois van dit avontuur.

Dikke kus,
Je zusje

Maurice de collega

Ha collega's!!
Nog maar een paar spannende uurtjes! Oeh wat spannend, de spanning is vast te snijden daar!
Ik wens jullie nogmaals heeeeeel veeeeeel plezier en ga maar lekker met kangaroes hoppen en gestoomde rijst eten!

Groetjes en tot leesens (ofzo),

Maurice

Lisette

Hoi Maaike en Sebas!
Oeh jullie zijn al op weg! Ik wens jullie een ontzettende fijne tijd toe. Geniet van al het moois en laat ons ook meegenieten met jullie verhalen! Ben erg benieuwd naar alles. Goede reis,
Liefs van Lisette.

Henk en Jeannette

Lieve Maaike en Sebas
Het grote avontuur is nou begonnen! Gisteren op schiphol eerst nog heel gezellig allemaal maar wel heel erg onwerkelijk, net of het niet tot ons doordrong dat jullie zo lang weggaan. Het afscheid nemen was niet echt gemakkelijk, maar gelukkig viel er ook nog wat te lachen, wij met onze grote ovenwanten aan jullie uitzwaaien! Het is nou zaterdagochtend en in onze gedachten reizen we met jullie mee. Als jullie dit lezen ben je in Australië, ik zie het al voor me, lekker in de zon op een terrasje, pilsje erbij. We zijn benieuwd hoe de reis is verlopen. Heel veel liefs, dikke knuffel en kus !!
Henk en Jeannette

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!