Maaike & Sebastiaan op reis!

De tickets zijn geboekt!

Hallo allemaal,

De reis is zeker, de tickets zijn geboekt! Op 27 november stappen wij 's avonds in het vliegtuig om voor een half jaar op reis te gaan.

Zoals de meeste van jullie al weten zal onze reis er (globaal) als volgt uit zien:
- 2 maanden; rondreis oost-kust Australie, van Cairns naar Sydney
- 4 maanden; rondreis zuid-oost Azie, van Singapore naar Indonesie, Thailand, Cambodja, Laos en Vietnam.

We zijn nu druk bezig met de laatste voorbereidingen (eerste overnachtingen, visa, verzekeringen, credit card, extra vluchten, reisbenodigheden etc.), de tijd vliegt!

Tot snel!

Groetjes,

Sebastiaan & Maaike

Reacties

Reacties

Sanne

Jaaaa! Wat gaaf dat jullie nu de tickets geboekt hebben! Over iets meer dan een maand gaan jullie al, gaat snel zeg! Heel erg leuk voor jullie! :-D Ik zal jullie wel missen hoor.. Maar ik ga zo veel mogelijk berichtjes sturen ;-)

Tot snelll!!

Liefs, xxx

Sanne

Lieke

Hoi zussie en Bas,

Super dat jullie de tickets hebben geboekt! Nu kunnen jullie je lekker voorbereiden en er naartoe leven!
Ik zie jullie snel (dat kan ik nu nog zeggen ;).
Kus

Sanne

Ooooh wat verschrikkelijk (voor mij) leuk (voor jullie) !! Wat ga ik jullie missen:( Maar natuurlijk wel echt vet! Nog maar even niet denken aan dat jullie weg gaan.. eerst nog veel leuke dingetjes voor de tijd doen:) :)

lien en ben

lieve Bas & Maaike,

Wat gaat het in eens snel! tickets geboekt, feestje geregeld.
Het ziet er allemaal wel erg gaaf uit hoor! Kunnen nog niet goed voorstellen hoe het zal zijn een half jaar zonder Jullie.

Nelleke

Ik ben jaloers! Maar ik kom er ooit ook nog wel :P Met alle internationale matties die ik nu maak ;) Héél veel plezier in ieder geval!

Liefs, Nelleke

Mirella & Erik

Lieve Maaike en Bas,

Hoe was jullie feest?
Ik vind het wel jammer dat we er niet bij konden zijn, maar wij gaan jullie zeker volgen via deze site!
Het gaat nu echt hard! Vrijdag is het zover...Wat een geweldige tijd gaan jullie tegemoet.
Wij wensen jullie nu alvast heel veel plezier!Doe voorzichtig!Ga lekker genieten!Jullie hebben er hard voor gewerkt!

Veel liefs, Erik & Mirella.

Brigitte en Richard

Hallo Maake en Bas.

Wij wensen jullie het komende half jaar heel veel plezier. Geniet er van. We gaan jullie zeker volgen via deze site.

Groeten Richard en Brigitte

Anouk

Lieve maaike en bas!
Heb net het eerste stuk gelezen en volgens mij hebben jullie het super daar! bahhh die kwallen zijn eng!!! jullie hebben echt al veel geschreven daar moet ik echt even een keer de tijd voor nemen. Maaike hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad. Mijn sms nog ontvangen? Heeel veel plezier, liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!